Liefde voor S!LK sieraden

Al jaren draag ik sieraden en van jongs af aan is zilver mijn favoriet. Tegenwoordig draag ik ook goud en wat mij betreft is het in deze tijd goed te combineren. Wat vroeger een ‘NOT’ was, is nu ‘HOT’ 🙂 . Tijdens mijn middelbare school periode en studeren, kocht ik goedkope sieraden. Vaak na een aantal keren dragen, gooide ik het in de prullenbak. De reden dat ik ben overgestapt naar sieraden van betere kwaliteit. Ik ga inmiddels voor tijdloze sieraden met een lange levensduur. Hieronder valt voor mij het merk S!LK. Stoer en elegant.

img_0831-1
Foto: Buurvrouw Esther Knot

 

Ken jij S!LK? S!LK is hét fashionable sieraden merk, dat (925) sterling zilveren armbanden, ringen en colliers maakt voor zowel mannen als vrouwen. De massieve S!LK collectie staat bekend om haar tijdloze stoere designs met een zeer verfijnde afwerking waarmee je iedere look een karakteristieke styling geeft. De sieraden zijn zeer goed naast elkaar te dragen en te combineren tot je eigen favoriete creatie. Perfect dus!

Wat ik te gek vind, is dat de sieraden zijn handgemaakt, waardoor iedere sieraad uniek is. Het is duidelijk te zien dat het met detail en precisie wordt gemaakt. En ik vind het een fijn idee dat S!LK handelt met een sterke Fair Trade gedachte en met haar sieraden de productie community trade in Azië steunt. Het mooie sluitwerk en de afwerking is in mijn ogen onderscheidend in de markt. VERLIEFD!

img_0988img_0847

Ik koos voor armbanden en een ring uit de Shiva Serie. Ik heb de Shiva 372 besteld en de Shiva 334. De Shiva 372 is een smal armbandje van 5mm breed, met 2 fijn gevlochten structuren. De Shiva 334 is een armband met een carabijnsluiting. Het is een erg mooi smal en fijn zilveren armbandje met een bijzondere ronde structuur. De armband is circa 0,6 cm breed en heeft een in elkaar geweven structuur waardoor de armband mooi rond om de pols valt.

Om de armbanden nog meer pit te geven, heb ik een lederen armband erbij besteld, namelijk de 830 Leather Bracelet Bruin. Verder bestelde ik de 353 ring van de collectie Shiva. Wat mij betreft is het setje compleet. Alhoewel ik stiekem van nog meer sieraden uit de collectie droom…. Zo mooi, zo fijn, zo te gek! Eindeloos te combineren. Wauw.img_0730-1img_0743img_0804-1

Benieuwd naar de volledige collectie? Neem dan een kijkje op www.silkjewels.com of op www.silkjewellery.nl. Wil je SILK liever life bewonderen? Nieuwsgierig naar alle S!LK dealers? Klik hier.

Plaats een reactie